Welcome to our blog. We are two girls from holland blogging about fashion, beauty and our style. Hope you like it!

Pagina's

20 mei, 2013

UGLY MONDAY


Hey allemaal! Vandaag wordt het een saaie dag voor mij met allemaal boeken voor mijn neus. Over twee weken beginnen mijn tentamens (ik heb er in totaal 12....) die ik allemaal moet halen om mijn propedeuse te kunnen bemachtigen. Ik heb geen idee hoe ik dat ga redden aangezien ik totaal geen concentratie heb en steeds word afgeleid door andere dingen. Ik kan ook echt uren voor me uit blijven staren als ik iets voor school moet doen. Hebben jullie dit ook wel eens?

Voordat ik in de boeken duik wilde ik met jullie nog een outfitpost van Willemijn en mij delen. Deze zijn nog van een tijdje terug toen we mijn nieuwe camera uit wilden proberen. We hebben enorm veel lol gehad en de foto's werden steeds gekker en gekker. Ik denk dat ik jullie de gekke foto's maar bespaar omdat het echt geen gezicht is. Hoop dat jullie het leuk vinden.


 

 




 
 
 

 




 Wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's? En hebben jullie nog tips voor mijn concentratie?


Liefs,


Görkem

10 opmerkingen:

  1. M'n beste tip is denk ik maak een vink lijstje met dingen die ja af kan strepen. Dat voelt zo lekker weg strepen. En zet al je internet uit, even alle afleiding weg. Als iemand je echt wilt bereiken bellen ze wel :)De kwaliteit is super en jullie outfits zijn heel leuk. Dat roze jasje.. top!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Internet uitzetten is inderdaad een goede! Heb zojuist een lijstje gemaakt, hopelijk blijf ik me eraan houden (: Dankjewel!! xx

      Verwijderen
  2. Hey,
    sweet pictures!
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice look. Thanks for you visit and comm.
    do u want to follow each other: Let me know!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks voor jullie reactie op mijn blog! De foto's zijn van goede kwaliteit. Vind vooral de zwarte tas erg leuk :)

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb precies hetzelfde.. Alles lijkt ineens interessant als je moet gaan leren. Heel veel succes! ik ben gelukkig net klaar met me examens. Beide outfits vind ik echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blazer en leuke zwarte bloes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's. De zwarte top vind ik echt geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...