Welcome to our blog. We are two girls from holland blogging about fashion, beauty and our style. Hope you like it!

Pagina's

05 juni, 2013

Madness

Hee allemaal!

Eindelijk, na een half jaar wachten ben ik (samen met een klasgenoot) gister naar Muse geweest. Na de vorige keer (december) in het Ziggo dome te hebben gespeeld stonden ze 4 juni in de Amsterdam Arena. In eerste instantie hadden we tickets voor de 2e ring, maar door redenen werden we verplaatst naar de eerste ring, waar we nog beter uitzicht hadden, hoe relaxed is dat! We zaten recht tegen over het podium.

Ook het voorprogramma was niet mis. Het begon met de Britse band Bastille. Helaas heb ik daar alleen het laatste stukje van kunnen zien. De volgende die in het voorprogramma stond was Biffy Clyro, een schotse rockband. Ondanks dat de kwaliteit van de Arena niet echt goed was, was het optreden super tof! Ze speelden onder anderen Many of Horror, Biblical en Black Chandelier.



Om kwart voor 9 was het eindelijk zo ver. Muse kwam op! Ze openden met het nummer Supremacy, een van de nummers van hun laatste album 'The 2nd Law'. Elk nummer dat ze vervolgens nog speelden vond ik echt super, ook 'Unsustainable', ondanks dat ik niet van dubstep houd.

Ik heb foto's en een aantal filmpjes gemaakt. Helaas zijn deze niet echt van een hoge kwaliteit. Er mochten namelijk geen camera's mee naar binnen met een verwisselbare lens. Dus heb ik het moeten doen met een (redelijk oude) digitale camera. Maar ondanks dat  was het een avond om niet te vergeten!

Binnenkort staat er weer wat op de planning. Ik ga in het weekend van 14, 15 en 16 juni naar Pinkpop in Landgraaf en 5 juli ben ik te vinden bij het concert van All Time Low in 013 (Tilburg). Het liefst ga ik 10 november ook naar Vans Warped in het Klokgebouw in Eindhoven. Hier spelen o.a Billy Talent en Yellowcard, ook worden er nog meer namen bekend gemaakt. Ik heb nog niemand die met me mee kan, dus als je zin hebt en het lijkt je leuk om mee te gaan, contact dan even! :)

Gaan jullie deze zomer ook festivals of concerten bezoeken? Of wordt het iets heel anders? Laat het weten in een reactie :)

Liefs,

Willemijn

   Biffy Clyro


    Muse


 


     
                     


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...